Często zadawane pytania

E-shop
  • Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?

    Jeśli mamy wybrany model w magazynie w naszym centrum logistycznym, wyślemy go w ciągu następnego dnia. Więcej informacji na temat dostępności towaru można znaleźć tutaj. Nasze produkty są wytwarzane przy użyciu tradycyjnych metod produkcji, więc podlegamy kaprysom pogody. Podczas pór monsunowych w Indiach, skąd pochodzi duża część naszych produktów, czas schnięcia naszych podszewek wydłuża się. To także diabeł ręcznej roboty. Jeśli masz jakiekolwiek inne pytania dotyczące zamówienia, skontaktuj się z nami.

Zwroty i reklamacje
  • Jak mogę zwrócić produkt?

    Bardzo nam przykro, że Twoje doświadczenia z naszymi produktami nie były idealne. Aby uzyskać więcej informacji na temat procesu zwrotów, odwiedź naszą stronę Zwroty i reklamacje. Jeśli nie masz pewności co do prawidłowej procedury, skontaktuj się z nami. Nasi koledzy chętnie udzielą Ci pomocy.

  • Czy mogę anulować umowę, jeśli moje inicjały są wytłoczone?

    Niestety. Jeśli produkt został spersonalizowany na życzenie klienta poprzez umieszczenie własnych inicjałów, nie można odstąpić od umowy zakupu zgodnie z warunkami (artykuł 5, ustęp 1). To samo dotyczy, na przykład, mebli wykonanych na zamówienie.

  • Produkt zabrudził moje ubrania, co mogę z tym zrobić?

    Przykro nam. Udostępniamy informacje na temat właściwości naturalnych olejów stosowanych w naszych produktach. Aby uzyskać więcej informacji na temat właściwej pielęgnacji Bagind, kliknij tutaj.

Inne
  • Czy szyjecie na zamówienie?

    Jeśli jesteś zainteresowany produkcją na zamówienie i sprzedażą hurtową, skontaktuj się z naszym działem sprzedaży. Formularz kontaktowy i więcej informacji można znaleźć na naszej stronie Dla firm.

Moje konto

Nie pamiętasz hasła?