Zwroty i reklamacje

Przykro nam, że nie jesteś zadowolony z produktu Bagind. Aby ułatwić Ci proces rozwiązania tej sytuacji, wybraliśmy najważniejsze punkty naszych warunków.

ZWROT TOWARU

Jeśli nie jesteś zadowolony ze swojego produktu, masz prawo odstąpić od umowy zakupu. W praktyce oznacza to, że jeśli otrzymałeś produkt, który nie pasuje lub nie podoba Ci się, możesz go zwrócić do nas w ciągu 14 dni od dostawy (w oryginalnym opakowaniu, nienoszony), a my zwrócimy Ci pieniądze. Opcja ta nie jest dostępna w przypadku produktów, które zostały wcześniej parafowane. 

Jak dokonać zwrotu? To proste. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy zakupu.

Wypełnij formularz odstąpienia od umowy TUTAJ

Przeczytaj pełny regulamin TUTAJ

ZWROTY

Jeśli na Twoim produkcie Bagind pojawi się nagła wada, może to stanowić podstawę do reklamacji. Jak postępować? Wypełnij formularz reklamacyjny na naszej stronie internetowej i czekaj na kontakt ze strony naszych współpracowników. Wcześniej jednak skontaktuj się z nami przez e-mail czesc@bagind.pl i załącz zdjęcia wady. Pozwoli to upewnić się, że wada jest powodem pomyślnego rozpatrzenia reklamacji i zaoszczędzi czas.

Należy pamiętać, że gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych normalnym zużyciem, nadmiernym użytkowaniem lub niewłaściwym traktowaniem produktu. Jednocześnie prosimy o niezwłoczne rozwiązywanie reklamacji natychmiast po wykryciu wady, aby uniknąć opóźnień i ewentualnego przedłużenia.

 

Wypełnij zgłoszenie reklamacyjne TUTAJ

 

Przeczytaj pełną Politykę Reklamacji TUTAJ

Moje konto

Nie pamiętasz hasła?