Gdzie jest mój Bagind?

Jak wiecie, nasze skórzane akcesoria są wytwarzane ręcznie w tradycyjnych fabrykach w Indiach i Kolumbii. Ręczne wykonanie, w przeciwieństwie do produkcji maszynowej, wymaga większej ilości czasu i troski.

Większość naszych produktów utrzymujemy w wystarczających zapasach przez cały rok. Regularnie otrzymujemy przesyłki, więc większość produktów nie pozostaje długo w magazynie i trafia bezpośrednio do Ciebie. Jeśli jednak zaskoczysz nas swoim zapotrzebowaniem, może się zdarzyć, że niektóre produkty zostaną wysprzedane, a nasi producenci będą pracować nad innymi. W takim przypadku czas dostawy może się wydłużyć, ale zawsze informujemy o tym zarówno na samym produkcie na stronie internetowej, jak i e-mailem lub telefonicznie.

Co oznacza dostępność produktu w magazynie?

Unique selling icon
Stan magazynu
Taki produkt znajduje się w naszym centrum logistycznym w Ostrawie i zazwyczaj możemy go wysłać w ciągu trzeciego dnia roboczego po złożeniu zamówienia. Rzeczywisty czas dostawy można znaleźć przy danym produkcie. Jeśli zdecydujesz się również na wytłoczenie na produkcie swoich inicjałów, czas dostawy może wydłużyć się o 1-2 dni.
Unique selling icon
W magazynie producenta
Taki produkt zostanie dostarczony z jednego z naszych zewnętrznych magazynów, dlatego czas dostawy może być dłuższy niż standardowe kilka dni. Czas dostawy można zawsze znaleźć w szczegółach produktu w pobliżu przycisku "Dodaj do koszyka".
Unique selling icon
W produkcji
Taki produkt przechodzi teraz przez ręce naszych producentów w Indiach lub Kolumbii. Gdy jest gotowy, pakujemy go i wysyłamy do Ciebie. Czas dostawy można zawsze znaleźć w szczegółach produktu w pobliżu przycisku "Dodaj do koszyka".
Unique selling icon
Wysprzedany
Produkcja takiego produktu została przerwana i woleliśmy inne wzory. Możliwe, że pojawi się on ponownie w przyszłości, ale nie należy spodziewać się go w asortymencie w najbliższym czasie. Jeśli jesteś zainteresowany sprzedażą hurtową, skontaktuj się z nami pod adresem czesz@bagind.pl.

Moje zamówienie zostało opóźnione - dlaczego?

Zawsze staramy się unikać opóźnień w zamówieniach, ale oprócz pułapek związanych z dużą odległością naszych zakładów produkcyjnych, czasami zaskakują nas sytuacje, na które niestety nie mamy wpływu. W naszym przypadku natura może mieć wpływ na czas dostawy. Podczas pory monsunowej w Indiach skóra schnie dłużej, co spowalnia dalszą produkcję. W przeszłości doświadczyliśmy również strajku rolników, który negatywnie wpłynął na szybkość naszej wysyłki do Europy. Problemy z transportem niektórych komponentów używanych przez naszych pracowników również mogą stanowić problem. Z tego zdaliśmy sobie sprawę na przykładzie niedawnego utknięcia statku w Kanale Sueskim, gdzie utknęły również nasze zamki błyskawiczne, co opóźniło dostawę większości produktów z Kolumbii.

WSPARCIE KLIENTA

Nie wiesz, co robić?

Robimy wszystko, co w naszej mocy, abyś otrzymał swój produkt w jak najkrótszym czasie. Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat statusu zamówienia, nasi przyjaźni koledzy z linii obsługi klienta zawsze chętnie pomogą przez e-mail.

E-mail

czesz@bagind.pl

Moje konto

Nie pamiętasz hasła?